Beste Otterleden,

Het seizoen zit er weer bijna op en we hadden graag afgesloten op 6 oktober a.s. met een gezellig samenzijn tijdens een lekker buffet. Aangezien goed weer niet te voorspellen valt wordt de deelname jammer genoeg gelimiteerd op 80 personen omdat de chalet niet meer personen kan zetten, eerst is eerst dus. We sluiten af op 30 september 2018. Achteraf betalen of storten is dan ook niet meer mogelijk.

We starten met een aperitief vanaf 18.00 hr en voorzien aan tafel te gaan rond 19.00 – 19.30hr.

Evenals vorig jaar worden we verwend door de ploeg van “ BBQ’tje” met

Gemarineerd varkenshaasje ter plaatse getrancheerd
BBQ worst
Breydelspek
Gemarineerde kipfilet
Chateau Briand, ter plaatse getrancheerd
Zalm papillot

Groenten assortiment:

Ter plaatse gebakken krielpatatjes – warm gestoofde boontjes met fijn spek – warme worteltjes/erwtjes – gegrilde kersttomaatjes – koolsla met rozijn en appel – wintersalade ( sla, witlof, rode ui,…)
Coctailsaus en mayonaise
Warme peperroom en mosterdsaus

Nadien wordt er een koffie/thee aangeboden door de club. Inschrijven kan door 27 euro p.p. te storten op rekening nr BE11 7330 2898 5448 van tc den otter met vermelding van uw naam en aantal personen. Zorg dat je er tijdig bij bent.

Met sportieve groeten,

TC den Otter vzw