Als spelend lid van TC Den Otter bestaat de mogelijkheid in te schrijven voor tennislessen in het huidige zomerseizoen.

Sinds 2018 is Tc Den Otter een succesvolle samenwerking aangegaan met C’MON Tennisacademy.

Als club leggen we vooral de nadruk op recreatief tennis, sfeer en gezelligheid, maar er kan ook competitief tennis gespeeld worden (interclub, dubbeltornooi, clubkampioenschap …).

Binnen het familiale karakter van onze club is het belangrijke dat niet alleen de kinderen, maar ook volwassenen de fun factor van de tennissport ervaren tijdens de lessen.

De visie van de club sluit perfect aan bij de visie van C’MON Tennis academy en werd in een solide samenwerking gegoten. De tennis academy staat onder leiding van Cis Goeman die de coördinatie van de lessen, inschrijvingen en trainers op zich neemt. Heb je vragen, neem gerust contact op!

Visie C’MON Tennis academy

Als je zelf lessen volgt of je kinderen op tennis stuurt, heb je bepaalde verwachtingen. Een les moet leuk zijn, leerrijk en sportief. Aan het einde van een lessenreeks wil je een verschil ervaren, zowel op vlak van plezier in de sport als op vlak van niveau. Onze academy werkt vanuit een duidelijke filosofie en methodiek. Wij garanderen u kwalitatieve lessen op zowel recreatief als competitief niveau.

ONZE AMBITIE
  • Iedereen leren tennissen
  • Wij willen via “FUN” de kinderen “LEREN” tennissen
  • Behalen van realistische doelstellingen
  • Trainen met de juiste attitude en mentaliteit
  • Kwaliteit brengen via gepassioneerde, gediplomeerde en/of ervaren leraren.

C’MON TENNIS & PADEL ACADEMY vindt het zeer belangrijk dat kinderen plezier beleven en op een kwaliteitsvolle manier leren tennissen.

Ook voor volwassene zijn er tal van mogelijkheden. Zin om te leren tennissen? De draad terug op te pikken? Je huidig spel te verfijnen?

C’ MON biedt een gevarieerd aanbod van tennislessen: groepslessen, dubbeltraining, start-to-tennis en privélessen.

Instappen kan op elke leeftijd en voor iedereen is er een aangepast programma.

Meer informatie en mogelijkheden tot inschrijven vind je terug op de website van C’mon Tennis & Padel Academy.

🏸 Overzicht aanbod

🏸 Inschrijven tennislessen

🏸 Inschrijven tenniskampen

🏸 NIEUW Inschrijven start to tennis! *

* Enkel voor startende spelers die nog nooit een aansluiting bij Tennis Vlaanderen genoten.