Procedure voor nieuwe leden TC Den Otter:

Was u geen spelend lid in het vorige seizoen dan dient u een aanvraag tot lidmaatschap te sturen naar  bestuur@tc-denotter.be .

Bij uw aanvraag vragen we je om volgende gegevens te vermelden:

• Naam en voornaam
  • Geboortedatum
  • Geslacht
  • Straat, huisnummer en gemeente
  • Telefoon
  • Rijksregisternummer
  • Naam peter of meter

Aangezien wij ervoor willen zorgen dat alle spelende leden voldoende kans hebben om te tennissen, hebben wij momenteel een aanmeldingslijst voor nieuwe zomerleden. Zodra de inschrijving van de bestaande spelende leden afgesloten is, zullen we alle aanvragen bekijken en contact nemen indien er bijkomende leden worden aangesloten. Je mag van ons hierover begin februari een email verwachten. Alvast bedankt voor je interesse en je engagement!

Momenteel zijn er nog plaatsen beschikbaar voor het winterabonnement van 01/10 tem 31/03.

Overzicht van de lidgelden op onze club:

Volwassene:

• zomer: 155 euro
  • winter: 90 euro
  • combi volledig jaar: 220 euro

Personen ouder dan 18 jaar die geen student zijn.

• Jeugdlid (6 t.e.m. 18 jaar):
    • zomer: 90 euro
    • winter: 45 euro
    • combi volledig jaar: 120 euro
  • Jeugdlid (3 t.e.m. 5 jaar):
    • zomer: 30 euro
    • winter: 20 euro
    • combi volledig jaar: 45 euro
  • Student: 110 euro
    • zomer: 115 euro
    • winter: 65 euro
    • combi volledig jaar: 155 euro

Personen ouder dan 18 jaar die verder studeren (hogeschool, universiteit).

• Familie-abonnement:
    • zomer: 445 euro
    • winter: 250 euro
    • combi volledig jaar: 625 euro

Voor alle familieleden die wonen op hetzelfde adres, 2 volwassenen inbegrepen + x aantal kinderen

• Steunend lid: 40 euro

Voor iedereen die frequent op onze club vertoeft, maar zelf niet actief tennist of voor degenen die uit sympathie de club willen steunen. Steunende leden mogen aan alle clubactiviteiten deelnemen met uitzondering van de tennisactiviteiten. Bij de meeste tennis gerelateerde activiteiten voorzien we echter wel een inschrijvingsmogelijkheid voor de steunende leden.

Voor meer info:

Ledenadministratie TC Den Otter: bestuur@tc-denotter.be