Beste Otters,

Wat doet het deugd om deze feedback/info te ontvangen!

Onderwerp: Een dikke pluim voor mijn barploeg!

Beste Barteam,

Jullie zijn HELDEN: een dikke pluim en welgemeende dankjewel voor de prestaties van afgelopen weekend:

• Guy en Lynn zaterdagochtend feilloos geopend onder het toeziend oog van onze Jan Verbergt
  • Liese en Line zaterdagmiddag topbediening voor de enthousiastelingen van Interclub
  • Suzanne en mezelf 😊 de dames interclubbers zaterdagavond in de watten gelegd tijdens het eten en een muziekje gedraaid zodat ze voldaan naar huis konden (maar de dames interclubbers zijn zelfs gewoon nog een stapje in de wereld gaan zetten nadat we ze om 11u hebben buitengezwierd… jawadde..)
  • Peter en Annick hebben zondagochtend de start to tennissers hartelijk onthaald en de petanquers op hun wenken bediend
  • Ann en Freya hebben met zeer grote verve hun eerste toogdienst allertijden afgewerkt met een formidabele Karin als sidekick voor de zondagmiddag
  • En Karen en Werner zijn ook met cum laude geslaagd voor hun eerste toogdienst op den Otter ever, met dank aan zoveel enthousiasme, tapkunsten van Werner (ex-carré Willebroek), Karen die alles van de eerste keer volledig begrijpt en een supertalent in organiseren en overzien is.  Daarbovenop de eerste keer toog en al alleen de sluit gedaan zonder dat het alarm is afgegaan, dat is bijzonder sterk.

We tennissen er de komende weken op los.

Voor de week van 6 juni ligt de rooster ok met allemaal “ervaren” teams, zoals al gemeld enkel voor maandag nog een sidekick voor Tom, daar kom ik achter hengelen de week ervoor wanneer we ook zicht hebben op het weer.

Alvast mijn bijzondere dank en sportieve groeten!

Met beste groeten,

Dieter LEENDERS