Beste Otter leden

Wij doen een dringende oproep voor bar uitbaters. Een goed idee voor alle peters en meters om met de nieuwe leden de handschoen op te nemen. Enkel op die manier kunnen we garanderen dat de chalet tijdens deze zomeravonden open kan blijven.

Hier krijgen jullie een overzicht van de nog in te vullen dagen en zoals jullie merken is het dringend!

•  Woensdag 24/7
  • Vrijdag 26/7
  • Woensdag 31/7
  • Vrijdag 2/8
  • Dinsdag 6/8
  • Donderdag 8/8
  • Vrijdag 9/8

Ronny en Diana zijn er even tussen uit dus als je één van de data wil opnemen kan je je naam invullen op de lijst in de chalet. Voor de eerstvolgende dagen 24/7 en 26/7 kan je best even iets laten weten aan Dick Ducro op het nummer 0475/58 94 49

Verder geven we ook mee dat tijdens de zomervakantie de chalet niet geopend is op maandag gedurende de dag. Vanaf 19.00 ‘s avonds zijn jullie welkom, indien we vrijwillige baruitbaters vinden.

Wij danken jullie alvast voor de snelle reactie!