Beste Otter leden

Op Donderdag 30 Mei organiseren we het traditionele Dubbel-Bubbel Tornooi voor alle clubleden vanaf 16 jaar. Het wordt opnieuw een leuke namiddag waarbij de deelnemers in poules worden ingedeeld in volgorde van aankomst op de club.

Alle deelnemers worden om 13.00 in de chalet verwacht en zullen 3 dubbel wedstrijden afwerken binnen dezelfde poule. Bij aanvang van het tornooi en na elke gespeelde wedstrijd wordt een culinair hapje en een glaasje bubbels aangeboden. We voorzien het einde van de laatste wedstrijd rond 18.00 uur.

LET OP: het aantel deelnemers is beperkt tot 60 spelers! Daarnaast kunnen ook 20 niet spelers van Koen Vanistendael zijn culinaire kunsten genieten.

U kan deelnemen voor slechts 20 EUR per persoon. Om dubbele inschrijvingen te voorkomen kan dit ENKEL door uw naam in te vullen op het inschrijvingsblad in de chalet EN  pas bevestigd in geval wij de betaling met vermelding van Dubbel Bubbel en uw naam ontvangen hebben uiterlijk 24 Mei op rekening BE71 1431 0121 6369 van TC Den Otter.

Indien uw betaling op  24 Mei niet ontvangen is, geven wij de kans aan de leden die als reserve op de lijst staan. Zij zullen door ons op dat moment gecontacteerd worden.

Wij kijken er alvast erg naar uit!

Sportieve groeten

Team TC Den Otter