Beste Otter leden

Na een druk voorjaar met leuke sportieve hoogtepunten, zijn wij intussen gestart met de voorbereidingen van ons FINTRO OPEN DUBBEL tornooi dat zal doorgaan van vrijdag 16 augustus tot en met zondag 25 augustus. Tijdens deze week zullen tal van leden en niet leden het beste van zichzelf geven op onze club. Dit FINTRO OPEN DUBBEL TORNOOI geeft een zeer positieve uitstraling aan onze club. Naast een bijzonder leuke sfeer kunnen tal van leden zich sportief meten met andere spelers en niet onbelangrijk, het tornooi brengt ook een aardige cent op waardoor we de club op een budgetvriendelijke manier kunnen blijven runnen.

Dit alles lukt echter niet zonder jullie medewerking en steun en daarom deze oproep om er ook dit jaar samen een succes van te maken.
Wil je graag een handje toesteken, dan kan je voor volgende zaken contact opnemen met de aangegeven verantwoordelijke

1. Catering:
Tijdens het tornooi bieden we een aantal gefrituurde snacks en hamburgers aan. Daarnaast zal je dit jaar ook een lekkere pasta kunnen verkrijgen. We werken in shiften van 3 uur en hebben voor elke shift 2 leden nodig om de hongerige spelers en supporters van een lekkere hap te voorzien.
Neem even contact op met Koen Vanistendael 0488/11.40.07 als je een handje wil toesteken.2. Verkoop jetons:
Tijdens het tornooi kan je de drank en het eten enkel met jetons betalen. Wil je je inzetten om deze te verkopen, kan je contact opnemen met Robby Grupping op het nummer 0472/43.36.29.
3. Sponsoravond:
Onze sponsors zorgen er elk jaar voor dat dit tornooi ook op financiëel vlak een voltreffer is voor de club. Deze sponsors bedanken we door hen op vrijdag 23/8 uit te nodigen voor een hapje en drankje en we zoeken 8 leden (min 14 jaar) om Eddy Van Dooren hierbij te helpen. 0477/52.67.43 Ken je zelf nog mensen die ons tornooi willen sponsoren, neem dan even contact op met Kris Vermuyten op het nummer 0475/48.05.60.

4. Tombola:
Met de tombola zijn steeds een aantal zeer mooie prijzen te winnen. Een reischeque, brievenbus, professionele messen set, luidsprekers en nog veel meer.
Ben je minstens 8 jaar en wil jij tijdens de 2 tornooi weekends lotjes verkopen aan de aanwezigen, geef dan je naam (of die van je zoon of dochter) dan even door aan Tom Volders op het nummer 0479/91.09.96
Per 10 verkochte lotjes krijg je bovendien een consumptiebon.

Ken je mensen die een mooie prijs ter beschikking willen stellen voor de tombola, laat dit dan ook even aan Tom weten.

5. Receptie na prijsuitreiking
Na de prijsuitreiking en tombola trekking biedt de club een hapje en drankje aan. Hier zoeken we nog een aantal leden (min 14 jaar) om de warme hapjes rond te delen. Koen Vanistendael zal dit coordineren en je je opgeven op het nummer 0488/11.40.07.

6. Opbouw en afbraak
Om dit tornooi te laten slagen is er ook vooraf en na het tornooi heel wat werk. We zetten een tent, tafeltjes, buitentoog en hangen de sponsordoeken. Dick Ducro zal dit coordineren en zoekt ook hier nog wat helpende handen. 0475/58.94.49

Zoals jullie merken komt er bij de organisatie van dit tornooi heel wat kijken. Samen met jullie kunnen we dit super leuk evenement tot een succes maken. Wacht niet af en neem snel contact op om je medewerking te bevestigen. ALVAST BEDANKT!

Met sportieve groeten

Het tornooi team