INTERCLUB-UPDATE

Beste TC Den Otter leden

Met veel trots kunnen wij volgende interclubploegen proficiat wensen met de kwalificatie voor de volgende ronde:

– DAMES 6 spelen de 1/8 finale (uitwedstrijd – datum TBC)
– DAMES 7 spelen de 1/8 finale (uitwedstrijd – datum TBC)
– DAMES 35 3 spelen de 1/8 finale op 2 juni, thuis tegen TC Linkeroever
– HEREN 35 3 spelen de 1/4 finale op 8 juni (uitwedstrijd)
– HEREN 35 4 spelen de 1/4 finale op 8 juni (thuiswedstrijd)
– HEREN 55 3A spelen de 1/4 finale op 2 juni tegen Merksemse TC (uitwedstrijd)
– JONGENS U13 3 spelen de 1/8 finale op 6 juni tegen TC Borgerweert A (uitwedstrijd)
– JONGENS U13 4A spelen de 1/16 finale op 29/5 thuis tegen TC Heiveld.

Een fantastisch sportief succes!

Wij nodigen alle Otter leden dan ook van harte uit om onze ploegen te komen aanmoedigen!

We kunnen jullie steun gebruiken.

Aan alle andere ploegen uiteraard proficiat met het geleverde spel en ook jullie zijn welkom om de andere ploegen te versterken of aan te moedigen. We beginnen er morgen aan met de jongens U13 4A en dit weekend de Dames 35 3. Iedereen op post!

CLUBKAMPIOENSCHAP

Dit weekend gaat ook het clubkampioenschap enkel van start. De eerste wedstrijden in de kwalificatie poules moeten in dit eerste weekend gespeeld worden. Dank om dit tijdig in te plannen en veel succes aan alle deelnemers.

TERREINRESERVATIE

We merken dat er, ondanks het iets mindere weer, zeer veel gespeeld wordt dit seizoen en kunnen dit uiteraard alleen maar aanmoedigen. Om alle misverstanden en discussies te voorkomen geven we nog een keertje de prioriteit mee in verband met het reserveren van de terreinen.

1. Lessen
2. Interclub en beker Claus
3. Clubkampioenschap
4. Vrij spelen

Je kan enkel reserveren als je zelf op de club aanwezig bent en door je kaartje aan het reservatiebord te hangen.

Bedankt om hier rekening mee te houden.

Sportieve groeten

Bestuur TC Den Otter.