Lieve Otterkes,

Zoals jullie misschien al wel vernomen hebben, hebben wij op zaterdag een klein stukje Ottergeschiedenis geschreven door met de dames 6 ploeg de interclub finale van België te winnen tegen TC Les Trois Fontaines in Ouderghem !  Het was een super spannende ontmoeting op een leuke club met fantastisch weer : kortom een geweldige dag weeral!

MAAR een ploeg is niets als er geen supporters zijn en een club die achter haar staat.  Op zaterdag was er weeral een hele delegatie SUPER SUPPORTERS naar Brussel afgezakt om ons aan te moedigen en te steunen, het was hartverwarmend!  Dus bij deze een hele dikke DANK JULLIE WEL !!!!

Ook aan alle supporters die op afstand voor ons geduimd hebben, de hele dag berichtjes hebben gestuurd en alles op de voet gevolgd hebben : DANK U !!!

En niet alleen nu zaterdag, maar we hebben ons het hele parcours gesteund en aangemoedigd geweten!  Bij de thuismatchen was de opkomst overweldigend! We willen ook graag het bestuur heel erg bedanken voor alle initiatieven, extraatjes, reclame, flessen cava, warme ontvangsten en extra feestjes die we hebben mogen bouwen : HET WAS EEN TOPSEIZOEN !  Ook nog een dikke merci aan de koks van dienst die ons bij de thuisontmoetingen verwend hebben met lekker eten !

En last but not least : dank jullie wel FANTASTISCH TEAM, stuk voor stuk toppers! Onze verscheidenheid heeft ons sterk gemaakt, er is een heel warme vriendschap ontstaan en iedereen heeft altijd het beste van zichzelf gegeven, op en naast het veld J

Wij missen het al, maar we zien ernaar uit om jullie volgend seizoen weer trots te maken!  Beter zal niet lukken, maar we kunnen wel proberen even goed te doen !

Nogmaals lieve Otterkes : DIKKE DIKKE MERCI !!!

Het dames 6 team

Xxx