Helpende handen gezocht

kruiwagen

Beste leden,

Het nieuwe tennisseizoen nadert met rasse schreden, tijd om onze terreinen speelklaar te maken. We hopen dat het weer geen spelbreker is want de opening staat gepland op 04/04/2020.

Zaterdag aanstaande starten we om 9.30u met de opkuis rondom de chalet en terreinen.

Extra werktuigen maken het werk aangenamer, breng ze gerust mee :-).

• kruiwagen,
  • schop en/of riek
  • bladblazer,
  • snoeischaar

Denk ook aan de juiste kledij; handschoenen, laarzen en een regenjas!

Net zoals de voorgaande jaren vragen wij veel vrijwilligers om een beetje te helpen, ook al is het maar voor enkele uurtjes. Vele handen maken licht werk!

Ook rekenen wij erop dat iedere interclub- en Beker Claus ploeg iemand afvaardigt. Beker Claus spelers kunnen eventueel ook op weekdagen Fons, onze terreinman, een handje toesteken. Hiervoor neem je best contact op met Fons.

Kan je deze zaterdag niet aanwezig zijn, de volgende zaterdagen 14/03, 21/03 en 28/03 staan wij weer paraat om de terreinen verder klaar te stomen.

Verantwoordelijke: Dick Ducro/ Fons van der Schoot

Het bestuur dankt op voorhand alle helpers!

Tumbs up