Clubactiviteiten

Op onze website vind je steeds een up-to-date kalender terug met clubactiviteiten.

Volwassene

Op dinsdag avond organiseren we sinds deze week terug een clubavond waar je de mogelijkheid hebt om een keer met andere leden samen te spelen.

Jeugd

Vanavond staat er een gewone clubavond gepland en op vrijdag 13 september gaat het sluitingsfeest door voor onze jeugd. Schrijf tijdig in zou ik zeggen.

Sluitingsfeest

Noteer alvast zaterdag 5 oktober in jullie agenda voor het sluitingsfeest van het seizoen.

Time flies when you are having fun …

We organiseren een BBQ die verzorgd zal worden door het BBQ-tje.

De capaciteit van de chalet is beperkt tot 70 inschrijvingen dus zorg dat je er snel bij bent. Inschrijven doe je door 29€ per persoon over te maken op rekening nummer BE 71 1431 0121 6369 met vermelding van “sluitingsfeest” en de namen van de deelnemers.

Baruitbating

Bekijk nog even de lijsten in de chalet voor de vrijwillige baruitbating tijdens de week zodat we ook de laatste weken van het seizoen netjes ingevuld krijgen. Bedankt voor jullie hulp!

Wij kijken er alvast erg naar uit!

Sportieve groeten

Team TC Den Otter