Beste Ottervrienden

Terwijl de eerste lentezon al volop van de partij is, kriebelt het natuurlijk om ons tennisgerief vanonder het winterstof te halen en dit weekend vol enthousiasme en hernieuwde ambitie het nieuwe tennisseizoen 2020 aan te vatten …

Helaas heeft de Covid-19 crisis er anders over beslist.

Zoals jullie natuurlijk allemaal reeds weten, maken de sportverenigingen jammer genoeg ook deel uit van de huidige lockdown-maatregel, uitgevaardigd door de Belgische overheid. Daardoor zullen wij nog even op onze tennishonger moeten blijven zitten.

Uiteraard volgen wij de situatie nauwgezet op, samen met Tennis Vlaanderen en de Gemeente Zoersel. Het spreekt voor zicht dat wij  jullie meteen op de hoogte brengen zodra we groen licht krijgen van de bevoegde instanties.

all weather

Goed nieuws: de terreinen worden ondertussen al wél voorbereid,

met speciale dank aan Fons, Harry, Robby en Dick.

Van zodra we dus een ‘GO’ krijgen van de overheid, zullen de Otter-terreinen meteen speelklaar zijn en vliegen we er weer sportief in.

We houden jullie allemaal op de hoogte van de verdere ontwikkelingen maar hopen nu vooral dat alle onze Otterkes deze periode gezond en vol goede moed doormaken.

Het clubleven na deze crisis zal EXTRA leuk en intens zijn, reken daar maar op.

Ik zou zeggen: ‘stay safe & healthy’  en tot binnenkort!

Uw voorzitter, Bart De Schutter

(Voor de werken aan de terreinen hebben wij een toelating gekregen van de Gemeente Zoersel, zodat we voldoen aan de voorwaarden van de overheden i.v.m. verplaatsingen in het Corona-tijdperk)